ייעוץ עסקי, ייעוץ עסקי לעצמאיים, ייעוץ עסקי לבעלי מקצועות חופשיים

ייעוץ עסקי
תכנית עסקית
ייעוץ שיווק
ייעוץ מכירות
ייעוץ להקמת עסק

ייעוץ לעצמאיים
ייעוץ עסקים קטנים

 

 

 

ייעוץ עסקי – איך זה עובד?

 

שלב ראשון:

אבחון המצב הקיים:

אבחון זה, כולל "צילום" תמונת המצב הקיים בעסק קיים, או גיבוש רעיון עסקי במקרה של הקמת עסק חדש. אבחון זה כולל בתוכו ניתוח דוחות כספיים, ניתוח המכירות, ניתוח ההוצאות, נזילות, דיווחי מס, חשבונות בנק וסריקת כל החומר הקיים בעסק.

 

שלב שני:

הכנת תכנית עסקית:

תכנית עסקית היא תכנית שנועדה לבעלי העסק ולמשקיעים בעסק, להתוות בצורה מדוייקת את יעדי העסק גם מבחינה כלכלית, גם אידיאולוגית, וגם מעשית - תפעולית.  התכנית העסקית גם בודקת את השוק, גם את המתחרים, וגם מציעה דרכי פעולה כיצד לחדור לשוק, להשתלב בשוק ולהתחרות בהצלחה.  התכנית גם חוזה התנהגויות כלכליות במספר תרחישים, וכך גם מורה על כספי השקעה דרושים, וחוזה מודלים מוניטרים אירועים ותגובות.

חובה על תכנית עסקית לחזות באופן פסימי את העתיד ולהתכונן לכל תרחיש אפשרי.

התכנית העסקית היא כלי הכרחי לגיוס כספים מכל גורם, והבאתה בצורה מפורטת מדוקדקת ופרטנית, תמנע חיכוחים מיותרים בתוך הנהלת העסק בעתיד.

הכנת תכנית עסקית היא גם הכרח בכל עסק המשנה כיוון, מתפתח או מתכווץ, משנה ייעוד או מטרות, ומצויין להצבת ייעדים ומטרות חדשים בחזון העסק ובדרך להגשת מטרות ויעדים אלה.

 

שלב שלישי

מחקר ופיתוח להדגשת  ייחודיות המוצר או השירות

 

שלב רביעי

הכנת תכנית שיווקית לעסק

תכנית שיווק מסודרת, היא אבן יסוד בסימון מטרות ושאיפה להגיע אליהן.

 

​בכדי להגיע למכירות, יש צורך של בסיס שיווקי, אשר יביא אל העסק את הלקוחות, ואת הפניות שיהפכו בהמשך להיות מכירות. השיווק הוא פלטפורמה קבועה ומתוכננת, עם תקציב ויעדים לכל הפחות על בסיס שנתי.  מיקוד שיווקי, יסייע לעסק לעשות זאת בצורה יעילה וזולה ככל הניתן.

 

בסיס התכנית

חקר שוק אשר יבדוק את התחרות, מתחרים ומגמות

יצירת מוצר או שירות ייחודי ומיוחד לעסק שלנו אשר יבלוט מול המתחרים ויעניק לנו יתרון

החלטה על האסטרטגיה השיווקית שבה נשתמש ובאילה כלים.

בניית תקציב פרסום ושיווק מתאימים עם בקרה שתבדוק עמידה ביעדים.

 

מיתוג ופרסום 

אשר יבוא לידי ביטוי בכל תחומי העסק, ובסופו של תהליך יעזרו ללקוח  לזכור אותנו ואת המוצרים שלנו, ויביאו את הלקוח להזדהות עם המותג.

 

בניית אתר אינטרנט

 

פרסום בגוגל

הופעה במקומות הגבוהים במנועי החיפוש בכלל וגוגל בפרט, היא זרז משמעותי היכול להביא אלינו את הלקוחות, ומהווה היום נתח נכבד בחלק מהעסקים.

 

1. קידום ממומן בגוגל

2. קידום אורגני בגוגל 

 

נטוורקינג

מחקרים מראים שאנו אוהבים לצרוך מוצרים ושירותים מספקים "מוכרים" לנו או לחברים שלנו.

שיווק ברשתות חברתיות היא שיטת פניה ישירה אל חברים ברשת שיפיצו את בשורת העסק שלנו ברמה האישית

 Facebook  

 Youtube 

 Twitter 

 Instagram

 LinkedIn 

 Google + 

 Blogger